PickPickPick Четвер, 18.04.2024, 19:56
Вітаю Вас Гість | RSS
GAMES for all
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Геймерів онлайн : 1
Гостів: 1
користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2012 » Січень » 29 » Mass Effect 3 дозволить BioWare завершити «еволюцію» бойової системи
17:41
Mass Effect 3 дозволить BioWare завершити «еволюцію» бойової системи
В ексклюзивному інтерв'ю для останнього номера журналу Game Informer продюсер Mass Effect 3 Кейсі Хадсон (Casey Hudson) розповів про відмінності і нововведення бойової системи триквела. За його словами, позитивна реакція фанатів на вдосконалений бойовий елемент Mass Effect 2 дала зрозуміти розробникам, що вони на вірному шляху.

«Оцінки Mass Effect 2 і думка шанувальників про неї свідчить про те, що вироблена нами формула вірна, і її можна поліпшити», - сказав він. Всі зміни механіки будуть «дуже тонкими» і помітними тільки для гравців, чудово знайомих з геймплейними системами другої гри, і однією з важливих змін стане «розширена механіка укриттів», що дозволяє Шепарду безпечніше переміщатися під час перестрілок.

Зробити підкат, щоб подолати низькі об'єкти, тепер буде простіше, а оточення стане «динамічнішим», з великою кількістю драбин, що сполучають різні частини локацій. «Кожен опонент має свою роль, і всі вони працюють спільно зао унікальною тактикою, як шахові фігури», - пояснив Хадсон особливості "агресивної” системи AI.

«Ми розуміємо, що, реалізовуючи в грі елемент шутера, ми неминуче вступаємо в конкуренцію з іншими іграми жанру, і нам доведеться як мінімум досягти їх рівня, - додав продюсер. – Mass Effect 3 дозволить нам завершити розпочату еволюцію». Реліз гри у версіях для трьох провідних платформ запланований на кінець року.
Переглядів: 609 | Додав: BoB4uK | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Годиник

Відео

Пошук

Архів записів


Copyright MyCorp © 2024