The Elder Scrolls V: Skyrim - 21 Грудня 2011 - Світ Ігор
PickPickPick Понеділок, 05.12.2016, 15:25
Вітаю Вас Гість | RSS
GAMES for all
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Геймерів онлайн : 1
Гостів: 1
користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2011 » Грудень » 21 » The Elder Scrolls V: Skyrim
10:40
The Elder Scrolls V: Skyrim

розроблена Bethesda Game Studios і опублікована Bethesda Softworks. Це п'ята гра в серії The Elder Scrolls, попередньою була The Elder Scrolls IV: Oblivion. Гра вийшла 11 листопада 2011 для Microsoft Windows, PlayStation 3 та Xbox 360.

Головна лінія сюжету Skyrim присвячена намаганням головного героя перемогти Алдуїна, старшого сина головного бога Тамріеля Акатоша. За пророцтвом Алдуїн знищить світ. Події гри відбуваються в провінції Скайрим через 200 років після подій Oblivion. У Скайримі бушує громадянська війна, що розпочалася з убивства Верховного короля. Skyrim гра з відкритим кінцем, як це властиво всій серії. Гравець може при бажанні досліджувати світ, закинувши або відклавши виконання завдань основного квесту.

                                                                             Геймплей

Гра збудована за принципом нелінійного геймплею, характерного для всієї серії Elder Scrolls. Гравець може зануритись у світ Скайриму, подорожуючи пішки, верхи або перестрибуючи між вже відкритими містами та селами. Квести головний герой або героїня гри отримує від некерованих гравцем персонажів та від системи Radiant Story, що відповідає за розвиток подій у грі. Ці квести можуть динамічно змінюватися з врахуванням вчинків гравця, які можуть впливати на поведінку й прагнення інших персонажів. Система Radiant Story також підказує гравцю, де знаходяться ті недослідженні підземелля, що є метою чергового квесту. Поза виконанням квестів герой може розмовляти з іншими персонажами гри, які можуть просити допомоги чи послуг у героя гри або навчатися у нього. Крім квестів заздалегідь записаних у сценарій деякі квести генеруються динамічно, завдяки чому число квестів необмежене. Деякі персонажі гри можуть ставати супутниками героя в його мандрівках і союзниками в бою. Гравець може вступати до угрупувань на кшталт організації асасинів Темного братства. Кожне угрупування має власний центр і власну послідовність квестів для героя. Герой може стимулювати економіку міст та сіл, виконуючи для них роботи на зразок вирощування сільськогосподарської продукції або добування руд. Він також може саботувати виробництво в містах.

Основним елементом гри є розвиток героя. На початку гравець оберає для свого героя одну з людських, ельфійських або зооморфічних рас, у кожної з яких є свої природні задатки. Крім того гравець має змогу дещо змінити те, як виглядатиме його герой. Далі перед гравцем стоїть завдяння покращувати [вміння] свого героя. Ці [вміння] задаються числовими характеристиками, й відповідають можливостям героя у відповідних областях діяльності. Усі [вміння] поділені на катерогії, що відподають бою, магії та скрадливості. Рівень героя підвищується тоді, коли сумарне покращення вмінь досягає певної межі. Попередні ігри серії Elder Scrolls використовували систему класів персонажів, що вирішувала, які з умінь відповідатимуть за зростання рівня гравця. У Skyrim цієї системи нема, що сприяє природному розвитку улюбленого стилю гравця. Коли рівень героя зростає, гравець може збагатити арсенал прийомів героя певними прийомами, або ж накопичувати очки досвіду для подальшого використання. Після 50-го підвищення рівня герой все ще може заробляти очки досвіду й зростати, але швидкість зростання значно зменшується.

Коли один із трьох атрибутів гравця: здоров'я, маджика та запас сил, зменшуються, на екрані з'являється відповідний індикатор. Здоров'я може зменшитися зазвичай у бою, його можна відновити заклинаннями, еліксирами або відпочинком. Повна втрата здоров'я означає смерть. Маджика дозволяє герою використовувати заклинання, при чому вона зменшується, а потім природно відновлюється з часом. Її можна відновити тими ж засобами, що й здоров'я. Запас життєвих сил є визначальним фактором ефективності героя в бою, він зменшується при ривках, стрибках й ударах. Його теж можна відновити різними засобами, аналогічно до попередніх атрибутів. Предмети, які гравець має при собі, можна подивитися, активовуючи меню. Її можна розглядати у трьох вимірах, що може мати важливе значення при розгадуванні головоломок, які трапляються у підземеллях. Бойові якості героя спираються на використання зброї та обладунків, які можна придбати в кузнях, та на магію, яку теж можна надбати, за гроші або іншим чином. Герой може брати зброю в обидві руки, може змінювати свій арсенал через меню швидкого доступу, в яке гравець обирає для нього улюблені предмети та магічні засоби. Щити можна використовувати не тільки для захисту від ударів супротивника, а й для нанесення власних ударів. У сутичках можна використовувати тупу зброю, клинки й сокири, кожен вид зброї в арсеналі має свої переваги та недоліки. Магію можна застосовувати у формі заклинань. Кожне з 85 заклинань має свою особливу дію, наприклад, відновлення власного здоров'я або пошкодження здоров'я і запасу сил супротивника дією морозу. Для далекого бою можна використовувати луки. Ними можна також битися в щільному бою. Гравець може перейти в скрадливий режим, що дозволяє залазити в кишені інших персонажів або наносити несподівані удари. Якщо герой кидає на землю непотрібну йому здобич, наприклад, щити чи одяг, деякі з некорованих гравцем персонажів можуть підібрати їх, іноді навіть запитуючи дозволу в героя.

Мандруючи ігровим світом, герой може зустрітися з дикими звірами. Чимало з істот дикої природи одразу ж ворожі, а тому їх можна вбивати. Дракони - значний чинник у розвитку сюжету гри й геймплеї. При розробці гри драконами та їхньою роллю у світі займалася окрема група. Дракони бувають різних видів і можуть зустрічатися як поодинці так і групами. Вони генеруються випадково, тобто їх кількість можу бути довільною. Дракони можуть у будь-яку мить напасти на місто чи село. Але не всі вони ворожі, й гравець може спілкуватися з неворожими драконами. На початку головного квесту герой гри довідується, що є дракононародженим, і отже має хист до особливого роду заклинань, які називаються драконовими кличами. Досліджуючи підземелля можна натрапити на двадцять різних драконових кличів, які можна використовувати поглинувши душу вбитого дракона. Використання драконових кличів у грі обмежене періодом відновлення сил. Іншою значною зміною у порівнянні з попередніми іграми є відмова від принципу зношування латів та зброї, через яке обладунок потрібно було час від часу ремонтувати самому або за гроші.

 

Геймплей відео : http://youtu.be/ic6dKnv3WdU

Download/скачатиhttp://www.ex.ua/view/11031956


Переглядів: 432 | Додав: BoB4uK | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 3
3  
nice cool

2  
barbarian

1  
biggrin

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Годиник

Відео

Пошук

Архів записів


Copyright MyCorp © 2016